Brawo lotnisko Lublin. Brawo region lubelski. W końcu coś buduje. Nie jest powiedziane ze lotnisko ma byc rentowne w pierwszym roku dzialalnosci. Skoro dwa razy mniejszy Rzeszow daje rade my tez sobie poradzimy
|
|
W sierpniu leciałem z Modlina. Dojaz w jedną stronę to prawie 5 godzin. Pociąg 42 zł do Warszawy i autobus na lotnisko 33zł. Wyjazd i powrót to dodatkowe 10 godzin i 150 zł. Jeżeli będą połączenia do Włoch to bedę latał z Lublina. Zauważyłem też, że z tanich lini w Polce korzysta sporo Ukraińców. Do Lublina mają jeszcze bliżej. Wystarczy tylko odpowiednia promocja we Lwowie i Równym do których to miast kursują autobusy z lubelszczyzny.
|
|
a do modlina zaniosa cie aniolki |
|
Wielki finał tego epokowego przedsięwzięcia
http://www.youtube.com/watch?v=nn1ITu7X9hw
|
|
Znamy pensje panow budowniczych tego lotniska?
|
|
https://www.facebook.com/LublinAirport
Nie wiem dlaczego niektórzy z nas nie wierzą w sukces Lotniska...
|
|
Dołączam sie do "Jaj" Brawo za odwagę, brawo za budowę, brawo za pieniadze. Najlepiej gdy jakieś popierdoły nic nie robią tylko narzekają, wszystko krytykują, wszystkim zazdroszczą..,po prostu polskie [piekło siedzi w durnych łbach i przeszkadza. Brawo,ze ktos podjął decyzję o budowie lotniska. Nie jesteśmy odciąci od świata, mamy lotnisko, a reszta się uloży bo za jakiś czas ludzie się przekonają .
wszystkim niezadowolonym mówię won z lublina i okolic, won do warszawki lub łodzi, won z naszego pięknego województwa
|
|
Kolego troche optymizmu, narazie ogloszono po dwa loty w dwa kierunki czyli 8 samolotow (start lub ladowanie) co daje razem 416 samolotow rocznie czyli przyjmujac 150 pasazerow kazdy (max przy tym samolocie jest 180) daje nam 62400 pasazerow tylko z tych 2 kierunkow a dodajac czartery i nowe loty niedlugo ogloszone to sadze ze te 300tys rocznie jest spokojnie do osiagniecia nawet w dosc krotkim czasie |
|
Nie wierzą,ze można coś zrobić gdy się chce, gdy się bierze za robotę a nie krytykę, gdy ludzie chcą zarabiać i pokazać, ze Lubelszczyzna nie jest na końcu świata. Narzekają bo to nie oni są autorami lotniska, autorami sukcesu. Zazdroszczą bo sa tak nauczeni przez katolickich rodziców. zawsze narzekaj a może ci ktoś coś da... Wyciągaj łapę po dary zamiast wziąć się do roboty.... To takie katopolskie... Dlatego narzekają bo sami jak te tumany nic w życiu nie osiągnęli iskoncząjak te marne psiny pod płotem |
|
Niedlugo bedzie lotnisko w Bialymstoku. To rejon wybitnie emigracyjny. Ciekawe jak to wplynie na Lublin Airport? Pozytywnie czy negatywnie.
|
|
Optymosta Tobie w głowie lubelszczyzną błyska,a rentowność będzie na pół ptaka,zaś powiaty będą dokładać dotego lotnego ptaka. |
|
gdzie bialystok gdzie lublin |
|
Na atrakcyjność Portu Lotniczego Lublin moze mieć wplyw bliskość strefy handlowej poza wszelka kontrola prawna jaka jest niewatpliwie targ w Milejowie. Tu bez jakichkolwiek przeszkod mozna kupić artukuły pochodzace z przestępstw .
|
|
Ryanair to najgorsza linia w europie to co wymyślają to tylko utrudnienia dla pasażera a cenowo to bez żadnych rewelacji jak doliczymy bagaż i wszystkie opłaty .Z tanich linii to może być easyJet
|
|
Jeśli o mnie chodzi, to Modlin absolutnie nie wchodzi w grę. Dojazd tam jest tragiczny!!!
Czekam na więcej połączeń- póki co pozostaję przy Okęciu ze względu na nie najgorszy dojazd, ale mam nadzieję, że nowe połączenia umożliwią mi latanie do Lublina (Świdnika).
|
|
Z tym się niestety zgadzam. Ryanairem latam tylko wtedy, gdy muszę. Cenowo nie porywa, a nie zawsze można załapać się na promocję. |
|
Wszyscy powyżej którzy krytykują inwestycję to ludzie co zarabiają max 1500,- na rękę a takie opinie o lotnisku to pop rostu przejaw ich frustracji że nigdy z niego nie skorzystają
|
|
To że w pierwszych latach lotnisko będzie nierentowne (a będzie) nie znaczy że jest to pomyłka. Rzeszów też ma nierentowne lotnisko (poszukajcie statystyki), a dzięki lotnisku zyskuje na innym polu (inwestycyjnym, prestiżowym).
|
|
No krew mnie zalewa. Dlaczego ma być nierentowne? Kto wypisuje takie artykuły? Jeszcze nie ma tego lotniska, a już nie będzie opłacało się. Ludzie, w Niemczech w jednym regionie Nadrenii Westfalli jest kilka wielkich lotnisk (Dusseldorf, Koeln-Bonn - lotniska większe od naszego Okęcia, lotniska Chopina) i kilka mniejszych (Dortmund, Muenster-Osnabruck). Jakoś tam nikt nie marudzi, że jakieś lotnisko będzie nierentowne..nie ma sensu, nie ma po co budować nowych terminali, wydłużać pasa, zwiększyć cargo, że nie wytrzyma konkurencji. Tylko cały czas te brednie słyszę tutaj w mojej ojczyźnie na Lubelszczyźnie, a nigdy w Warszawie, czy w innym miejscu Polski i Europy. Zastanówcie się dziennikarze nad tym, że pisząc takie artykuły sami odbieracie szanse rozwoju naszemu regionowi i Lublinowi, który jest zacofany od lat dzięki naszym NIEUDOLNYM WŁADZOM PAŃSTWOWYM i LOKALNYM. Co więcej, czyż to nie powoduje, że sens ma tylko wszystko to, co buduje się w Warszawie i miastach zachodniej Polski, a nie w pięknym, pełnym zabytków Lublinie. Poczekamy, zobaczymy,, oby lotnisko się opłaciło..Lublin musi kiedyś zacząć się wreszcie rozwijać, a lotnisko może mu to ułatwić. Niezbędna do tego jest tylko dobra siatka połączeń krajowych i międzynarodowych.
|
|
to ta linia co Hiszpanie mają z nią taki problem bo ich samoloty trzy dni z rzędu miały awarie?,,, wlasnie ogladalem w Panoramie
|
Strona 2 z 4
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|